Ga naar de inhoud

Twee campagnes met strikte deadlines

Een grote speler in de verzekeringsbranche wil twee grote campagnes lanceren richting het einde van het jaar. Even S!GNA bellen.

Klant

Schouten Zekerheid

Begrijpen

Samen risicobewust en hertaxatie. Twee belangrijke campagnes waarmee Schouten jaarlijks het verschil maakt. Wij vlogen in om als ware campagnemanagers deze twee projecten in goede banen te leiden. 

Bedenken

Het begon allemaal met een strakke projectplanning. Een solide basis om te fantaseren over de ideale klantreizen. Om vervolgens ideeën te bedenken om beide doelstellingen te behalen: voldoen aan de informatieplicht en leads genereren voor nieuwe offertes.

Waarmaken

De executie was voor ons: van A tot Z! Landingspagina’s, e-mail marketing, brieven in dik papier, social media, infographics en whitepapers. Samen met de marketingcollega’s ontwikkelden wij een goudmijn aan marketingmiddelen.

Webdesign & development Grafische vormgeving Digitaal Social media Chef content Copywriting PR

Webdesign & development Grafische vormgeving Digitaal Social media Chef content Copywriting PR

Meer inspiratie nodig?

Een karakter én gezicht voor BCH

Businessclub de Heuvelrug

Hoe je online een RS6 verkoopt

Ros Automotive

Geen Swiffer maar NIMBUS

NIMBUS

De keuze is nu aan jou

Ik wil kennismaken