
Twee campagnes met strikte deadlines
Een grote speler in de verzekeringsbranche wil twee grote campagnes lanceren richting het einde van het jaar. Even S!GNA bellen.
Klant
Schouten Zekerheid

Begrijpen
Samen risicobewust en hertaxatie. Twee belangrijke campagnes waarmee Schouten jaarlijks het verschil maakt. Wij vlogen in om als ware campagnemanagers deze twee projecten in goede banen te leiden.
Bedenken
Het begon allemaal met een strakke projectplanning. Een solide basis om te fantaseren over de ideale klantreizen. Om vervolgens ideeën te bedenken om beide doelstellingen te behalen: voldoen aan de informatieplicht en leads genereren voor nieuwe offertes.
Waarmaken
De executie was voor ons: van A tot Z! Landingspagina’s, e-mail marketing, brieven in dik papier, social media, infographics en whitepapers. Samen met de marketingcollega’s ontwikkelden wij een goudmijn aan marketingmiddelen.



Webdesign & development Grafische vormgeving Digitaal Social media Chef content Copywriting PR
Webdesign & development Grafische vormgeving Digitaal Social media Chef content Copywriting PR


