
Geen Swiffer maar NIMBUS
Dit gaat een nieuw begrip worden in schoonmaakland. Op naar veel betoverend schone dagen!
Klant
NIMBUS

Begrijpen
Een markt met een duidelijke koploper: Swiffer. De Tiger Woods van de schoonmaakmiddelen. Dan komt er een heel groot gat. En onderaan bungelen enorm veel prijsschieters. Hoe kun je als jonge uitdager een sterke positie in deze markt veroveren?
Bedenken
Dat vraagt om een magisch merk natuurlijk, dat qua merk en beleving met kop en schouders boven de rest uitstijgt. Laten we eens wat brainstormsessies inschieten om te kijken wat we kunnen verzinnen.
Waarmaken
En daar gingen we: met een beetje magie toverden we op de eerste al de definitieve naam uit de hoge hoed. Daarna bouwden we verder aan de branding. Met complete packaging, fotografie en videografie. Swiffer, here we come!


En zo verzonnen wij ook een eigen spreuk: “NIMBUS, NIMBUS, wij gaan aan de slag. Op naar een betoverend schone dag!”



Merkstrategie Visual branding Grafische vormgeving Fotografie Videografie
Merkstrategie Visual branding Grafische vormgeving Fotografie Videografie


