
Een inspirerend merk met een menselijke touch
Althans, dat is het eindresultaat. Hiervoor was een complete rebranding nodig. Met nieuwe website. En campagnes die dit nieuwe merk de lucht in schieten.
Klant
Junez Jobs
Begrijpen
Hoe je je als recruitmentbureau onderscheidt in deze digitale wereld? Nou, door het tegenovergestelde te doen: focussen op de menselijke relatie. Conclusie: het oude merk moest volledig op de schop en opnieuw de wereld in.
Bedenken
Een merk dat focust op het menselijk aspect. Dat vraagt om een branding en een positionering die boekdelen spreekt. De leus ‘De recruitmentpartner waar sterke relaties ontstaan’ zegt toch alles?
Waarmaken
Van de kleuren, het logo en de merklancering tot aan de nieuwe website en de buitenreclame. We fixed it. Een mentaliteit die perfect past bij deze club. Gewoon doen.


“Een investering waar je zóveel voor terugkrijgt. Dit bracht ons echt naar het volgende level. Wat een gaaf traject en wat een energie, wij zijn enorm trots op het resultaat!”



Merkstrategie Visual branding Webdesign & development Grafische vormgeving Social media Advertising Chef content Copywriting Fotografie Videografie
Merkstrategie Visual branding Webdesign & development Grafische vormgeving Social media Advertising Chef content Copywriting Fotografie Videografie
Naamsbekendheidcampagne
Bepakt en wel vlogen we door Culemborg voor de naamsbekendheidscampagne. Je zou denken: ouderwets flyeren. Maar nee, vandaag de dag zijn de mogelijkheden eindeloos om digitaal en offline tegelijkertijd te combineren.


